Moje dodatki z lumpka

W tym wpisie chciałabym Wam zaprezentować tak tylko na szybciutko co ostatnio udało mi się kupić w lumpku za śmieszną cenę 2zł za przedmiot, bez względu czy to pasek i torebka jak u mnie czy żakiet, buty czy szal. Ja sobie wypatrzyłam akurat takie dwie rzeczy i sweterek z Zary z kapturem, ale ten akurat oddałam mamie, bo jak za 2zł to bez mierzenia i się okazało, że to Lka a nie Ska więc oddałam be żalu.

Na sam początek Torebka. Wylądowała w lumpeksie zapewne dlatego, bo powinna posiadać łańcuch a go nie ma, ale mi się spodobała i mam takie łańcuchy więc spokojnie sobie dołączę, ale muszę jeszcze zaczepy zrobić więc tutaj póki co wersja bez łańcucha jeszcze.




Tak mnie korci aby oprócz łańcucha dodać do niej coś jeszcze, ale to jak sie czegoś podejmę pewno dam Wam znać.

Kolejny mój zakup to pasek z prawdziwej skóry. Raczej damski ponieważ nie za długi jednak klamra spokojnie może być unisex.



Na koniec jeszcze fotka sweterka sportowego z Zary - też za 2zł

       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz