Nowe Bransoletki na eBayu || Stylizacje

Uwaga moje drogie Czytelniczki na eBayu pojawiły się nowe rodzaje bransoletek, które z wielką chęcią Wam pokaże. Znalazłam 6 nowych rodzajów bransoletek z różnych materiałów i na różne okazje dlatego od razu pozwoliłam sobie do każdej bransoletki dobrać jakich strój tak aby nakreślić to co mi chodzi po głowie a może nada to Wam jakiegoś fajnego pomysłu na to co ze sobą łączyć i co ubierać do określonego typu bransoletek. 

Na sam początek bransoletka, którą już widziałam w innej wersji w Lokaah oraz w Internecie jednak ta bransoletka jest inna.


Bransoletka jest wyceniona na jedyne 1,69$ co na PLNy wynosi jedynie 5,40zł przy obecnym kursie dolara. W Lokaah mamy troszkę mniej eleganckie wersje a bardziej świeże i młodzieżowe ta wersja jest jak najbardziej elegancka ale i dziewczęca i słodka więc ja bym dobra do tego taki oto komplecik.


Sukieneczka w rozbielonym różu lub beżu świetnie będzie pasować z naszą bransoletką. Jeśli jednak wolicie strój bardziej street'owy to polecam do kompleciku street'owego jaki można zobaczyć na lasce z weheartit.com 


Kolejna bransoletka jest wielopoziomowa i zawiera kilka bransoletek w sobie. Cudeńko pierwszej klasy, które jest niezwykle eleganckie i piękne ale i zaraz mają w sobie nieco pazura co widać po zwierzęcym motywie oraz tych niby czarnych ćwiekach, a jej koszt to jedynie 3,70$ czyli około około 10zł.


Do tej bransoletki widzę jakiś naprawdę kobiecy ubiór ale i stonowany tak aby nie przesadzać.

Bransoletka ładnie by wyglądała do takiej sukienki, która jest niby elegancka mała czarna jednak ma w sobie coś seksownego i zadziornego.


Kolejna sukienka jest zupełnie inna ale nadal mamy tu seksowne ujęcie tematy i troszeczkę kokieteryjne co świetnie współgra z bransoletką.


Kolejna, już trzecia bransoletka jest zupełnie inna od poprzednich. Trafia w moje obecne gusta bo traf chciał, że jakoś często ostatnio coś mnie bierze na rockowy styl. Na mojej mp3 często gęsto leci muzyka rockowa z lat 80 w tym Depeche Mode, ACDC i Bon Jovi. Ta muzyka napędza mnie do tego aby mieć większego powera niż na ogół mam i staje się strasznie rozgadana więc uważajcie na nadchodzące posty ;-)

Bransoletka, o której teraz mowa jest już droższa i kosztuje 9,50$ czyli około 31zł jednak dla fascynatów tego klimatu nie jest to na pewno wysoka kwota.


No i czas na stylizację.

Na początku możemy naturalnie wybrać taką bransoletkę do totalnie rockowo-metalowego setu.


Jednak możemy tej pojechać stylem street'owym który spokojnie pasuje jednak wtedy trzymamy się trendu ćwieków, prostych wzorów i odpowiedniej koloryzacji.


No.. to już tyle moje Panie więc serdecznie zapraszam do sprawdzenia tego co się dzieje na eBayu i do tworzenia nowych stylizacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz