Mokasyny damskie czyli męska kobiecość

Przyznam się Wam bez bicia, że mokasyny do pewnego czasu w ogóle nie kojarzyły mi się z modą. Zawsze uważałam je za coś co nosili hippisi, bo było tanie i wygodne. Pomimo tego, że w szkole koleżanki nosiły takie buty ja nigdy nie byłam nimi zachwycona a wręcz na odwrót - kiedy mama proponowała mi, że mi takie kupi to od razu odmawiałam. Obecnie jednak jak to niby co 7 lat - gust się mi nieco zmienił. Obecnie w mojej szafie mam jedne mokasyny, które mają imitować skórę węża i są mega gustowne i szczerze nie wzbraniam się aby przeglądać takie buciki w sklepach stacjonarnych czy w sieci internetu.

Postanowiłam dziś troszkę poszperać w sieci i poszukać ciekawych mokasynów damskich w niedrogiej cenie. Na pierwszy rzut znalazłam taki zestaw czterech kolorów ziemi: beż, jasny brąz, ciemny brąz i czarny. Buciki są ze sztucznej skóry (pewno też dlatego kosztują tylko 12$) i mają takie fajne futerko w środku więc na zimniejszą wiosnę czy na początek jesieni są całkiem OK>


Jakimiś czasy strasznie mnie wzięło na beż pomimo, że jestem bardzo blada i czasem różowa to bardzo podobają mi się beżowe buciki i sweterki. Jeszcze to jakoś wygląda, bo mam włosy z rudymi refleksami. Akurat tutaj na czarnych mokasynach nie bardzo widać tego fajnego szycia a myślę, że to cały sęk w tym aby to szycie było widać, bo one oddaje charakter buta. Z daleka te czarne wyglądają po prostu jak baleriny.

Na innej aukcji (ale to już za 22$) mamy opcję w jeszcze jaśniejszym kolorku. Tylko, że tutaj to już firmówka z Air Walk.

Coś co mnie strasznie dziwi to to, że ostatnio również spodobały mi się takie buty.


Jakby mi ktoś powiedział w gimnazjum, że będą mi się podobać takie buty i że będę chciała takie sobie kupić to bym go wyśmiała kilka razy pod rząd, jednak jak pisałam - gust się zmienia. Takie buty pasują mi do takiego stylu takiej seksownej kowbojki z rurkach z wysokim stanem i koszulce na ramię z fryzurą a la Shakira z dawnych lat. Wygląd taki seksowny ale i wygodny i modny zarazem więc 3 w 1 a na dopełnienie stroju właśnie oto takie mokasyny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz