Kolczyki pióra || Rozeznanie w sieci eBay

Przeglądając sobie statystyki mojego bloga zauważyłam, że dużo dziewczyn szuka u mnie kolczyków z piórkami, w sumie pisałam o tym w TYM poście jednak to troszkę pobieżnie więc postanowiłam Wam pokazać troszeczkę więcej ponieważ na samym moim ukochanym eBayu jest tyle piórkowych kolczyków ile dusza zapragnie więc na co czekach i trzymać to tylko dla siebie.

W poprzednim poście pokazałam Wam jedynie trzy opcje kolorystyczne tych samych kolczyków, które wtedy wpadły mi bardzo w oko i nie dały mi o sobie zapomnieć przez cały weekend. Jakkolwiek w końcu ich nie kupiłam, bo nie byłam pewna czy takie kolczyki będą sie mi trzymać na uszach. Tamte kolczyki to nawet nie wiem czy kolczykami można nazwać, bo w żaden sposób nie przechodzą przez dziurkę w uchu, tylko są na ucho nakładane stąd też moja obawa. 

W tym poście natomiast chce Wam pokazać kolczyki z piórami z różnych kategorii i z różnymi kolorami tym bardziej, że niedługo zbliża się wiosna i wtedy takie kolczyki będą się pięknie komponować z rodzącą się na nowo naturą, zielonymi drzewami i kolorowymi i pachnącymi kwiatami (..ah jak ja tęsknie za wiosną).

Serdecznie zapraszam do galerii.






















Uf... jak widzicie tych kolczyków jest tyle, że spokojnie mogą być do każdej okazji. Mamy tutaj zabawowe formy i kolory, mamy eleganckie piórka, mamy piórka z koralikami, z kryształami, wiązane, w okręgi, w cętki.. no po prostu bardzo duży wybór, więc polecam serdecznie do zapoznania się w tym co jest na eBayu.

Ogólnie ceny tych piórkowych kolczyków są różne.. te zwykłe piórka możecie dostać już w ofercie 5 par kolczyków za 4$ czyli za 13zł macie 5 par w różnych kolorach podczas gdy te eleganckie wersje z posrebrzaną wstawką na włosy są już po 10$ za parę.

Mi osobiście wpadły w oko te morelowe kolczyki z piórkami, bo jak się dziś dowiedziałam jako wiosna kolorystyczna powinnam nosić kolor morelowy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz